Branding cigaret se mění: Milníky tabákové reklamy
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Téměř polovina posluchačů chce, aby Český rozhlas i nadále nabízel široké spektrum programů, přes 80 % zdůrazňuje význam digitálních služeb, vyplynulo z veřejné ankety ČRo. Ten chce výsledky zohlednit i v přípravě Memoranda o veřejné službě.
Operátor Vodafone začal znovu využívat speciální programovou pozici s označením 0, kde diváci nově najdou nabídku z videotéky Prima+, dostupné v rámci nových tarifů společnosti. V minulosti se tu vysílala reality show Starhouse.
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam. Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Odešel reklamní tvůrce Vilém Rubeš, svoji profesní dráhu v reklamě odstartoval na začátku devadesátých let.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.
Rada pro reklamu letos posuzovala už 26 stížností, sedm reklam označila za závadné.
Zalando spouští sportovní výzvu ve spolupráci s aplikací Strava. Chce inspirovat lidi k 240 minutám aktivity.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
Spotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.