Branding cigaret se mění: Milníky tabákové reklamy
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Česká televize udržela v prvním letošním pololetí i přes snížení nejvyšší podíl na sledovanosti v celodenním vysílání v univerzální skupině 15+. Nejvyšší růst ale zaznamenala Nova, která zvítězila v mladších diváckých kategoriích i v hlavním vysílacím čase.
Podobně jako Seznam.cz pracuje na své domovské stránce s nekonečným proudem zpráv od svých i externích zdrojů, nabízí podobné řešení nově také Centrum.cz.
Cílem je posílit roli FDb jako komunitního prostoru pro filmové fanoušky i odborníky.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Při pokusu zdolat pákistánskou horu Nanga Parbat tragicky zahynula Klára Kolouchová (Poláčková).
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom Media Group.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu #MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Telly přichází v letní kampani s letní nabídkou: tři měsíce velkého balíčku za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější” alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Český audiovizuální průmysl si v roce 2024 vybral pauzu v době nevýhodných pobídek a soustředil se na přípravu podmínek pro nový růst, stoupla česká VOD tvorba a reklama.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.