Branding cigaret se mění: Milníky tabákové reklamy
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Plány na zmenšení prostoru pro branding na krabičkách jsou dalším zpřísněním propagace cigaret. Podívejte se, jak šel čas s tabákovou reklamou.
Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.
Díky optimističtějším výhledům pro třetí letošní čtvrtletí upravila IAB Europe svůj odhad vývoje na reklamních evropských trzích v roce 2020. Uvědomuje si ale, že situace se může měnit.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Billa startuje již čtvrté kolo věrnostní kampaně s plyšovými hrdiny Superosmy.
Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky Berlinger Haus.
Kaufland přichází od začátku školního roku s novým věrnostním programem, ve kterém mohou zákazníci sbírat magnetky s postavičkami strašidel Spookies.
Penny přichází s novou věrnostní kampaní, v níž mohou zákazníci získat se slevou kuchyňské nože.
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.