Britské deníky, TNT a Canal+ mají nejkreativnější reklamy

sobota, 01. prosince 2012, 11:49 Reklama MediaGuru

Hlavní ceny evropské soutěže Eurobest byly letos ve znamení úspěchu mediálních značek.

Britské noviny The Sunday Times a Guardian získaly v letošním ročníku soutěže o nejkreativnější evropské reklamy Eurobest 2012 hlavní ceny (grand prix) v kategoriích tiskové, outdoorové a filmové (televizní) reklamy.

Zvyšující se tlak na tiskové tituly je nutí k nápaditější marketingové podpoře. Alespoň tak si  lze vykládat úspěch deníkových titulů v letošním ročníku soutěže Eurobest. Porota ocenila čtyři varianty kampaně nedělníku The Sunday Times, zdůrazňující šíři a hloubku podávaných informací pod sloganem „Rich list”, a to mj. s motivy Harryho Pottera nebo Rolling Stones. Kampaň byla nejvýše oceněna i v kategorii venkovní reklamy.

Grand Prix za nejkreativnější televizní spot si odnesl deník The Guardian. Spot s názvem „Three Little Pigs” vykresluje, jak se nástup nových médií promítl do přípravy obsahů klasického média s nutností jeho šíření různými distribučními kanály.

Nejvyšší ocenění si odnesla také kampaň pro další médium – televizní kanál TNT. Za „inscenované drama” při vstupu na trh v Belgii zvítězila v kategorii Branded content & Entertainment a opanovala také kategorii Promo & Activation.

V kategorii Craft-film dosáhl nejvyššího uznání spot s medvědem pro francouzský televizní Canal+.

Přehled všech oceněných zde.

-mav-