mBank zahajuje provoz českého call centra

pondělí, 17. prosince 2012, 16:54 Aktuality MediaGuru

mBank, retailová divize polské společnosti BRE Bank, zahájila dne 17. prosince 2012 provoz call centra v pražském Office Parku Futurama, kam se přemístilo z polské centrály v Lodži. Podle Romana Truhláře, CEO společnosti pro Českou republiku a Slovensko, je tak dovršeno etablování banky na českém trhu.

Pro mBank, která se zaměřuje na internetové bankovnictví, představuje call centrum stěžejní servisní kanál. Za účelem zlepšení kvality poskytovaných služeb bude jeho provoz neomezený, tedy nejenom v pracovní dny, jak tomu bylo doposud.

Pražské call centrum bude nově využíváno i ke komunikaci konkrétních nabídek. Kapacitně je připraveno na 1,2 milionů hovorů měsíčně.

Na začátku příštího roku se do nových prostor call centra přestěhuje i česká centrála mBank.

-kch-