Xerox rozšiřuje nabídku svých marketingových služeb

čtvrtek, 06. prosince 2012, 07:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Xerox, specializující se na tisková zařízení a s tím spojené tiskové služby, se rozhodla odpovědět na aktuální situaci na trhu. Rozšiřuje tak svou nabídku o služby v oblasti marketingu a komunikace.

Podle vyjádření Libora Holíka, generálního ředitele společnosti Xerox, inovací reaguje na aktuální vývoj trhu. V době finanční krize, která vyžaduje krácení rozpočtů, chce Xerox nabídnout komplexní služby, které by měly snížit výdaje a zvýšit efektivitu procesů v duchu multikanálového marketingu.

V rámci své nabídky se Xerox zaměřuje na služby spojené s tiskem. Svým klientům v České republice kromě tiskových služeb nově nabízí identifikaci a optimalizaci procesů, společně s analýzou nákladů spojených s marketingovými materiály. Dále poskytuje jednotnou správu všech dodávek s veškerou administrací, která se k tomu pojí.

Díky široké škále subdodavatelů disponuje možnostmi digitálního i offsetového tisku, zajišťuje distribuci materiálů na dané místo v daný čas a řídí celou logistiku. Výstupem ke klientovi je poté jednotný a ucelený reporting promítnutý do jediné faktury za službu.

Dané sjednocení služeb podle zástupců společnosti Xerox zaručuje nejen stejnou kvalitu tisku v různých místech světa, ale i výraznou finanční úsporu. To dokazuje například nedávný případ mobilního operátora Vodafone, jehož správu tiskových materiálů převzal Xerox v deseti evropských zemích, včetně České republiky, která se přidala v první polovině tohoto roku. Od začátku spolupráce se tak počet dodavatelů napříč všemi zeměmi snížil z původních 800 na jednoho, čímž výše úspor dosáhla 15–27 %.

Na globální úrovni Xerox začal nabízet svým klientům také služby multikanálové komunikace. Například pro maloobchodní řetězec Target Stores, působící v Severní Americe, připravil 20 variant personalizovaného direct mailu, díky čemuž se jejich úspěšnost zvýšila o 50% oproti původnímu stavu, přičemž výdaje na jejich realizaci se snížily o 30 %.

Xerox rozšířením svých služeb postupuje v souladu se současným trendem, který lze pozorovat v rámci celého trhu. Portfolio svých služeb rozšiřují i konkurenti, jako je Copy General či Canon, který po spojení s tiskárenskou značkou Océ rovněž nabízí vedle fotografických a tiskárenských služeb i marketingová řešení.

-kch-