Mediaforce uvádí módní titul Pařížská street

pondělí, 21. ledna 2013, 15:20 Aktuality MediaGuru

Časopis má být průvodcem nejen po Pařížské ulici, ale i jejím okolí. „Nový magazín, jehož první číslo vyšlo v polovině ledna letošního roku, má vysoké ambice. Rozhodně nehodlá být dalším nákupním katalogem. Jak naznačuje podtitul Event and luxury shopping magazine, Pařížská Street přinese mnohem více než jen přehled aktuální nabídky nejlepších světových značek,“ představuje titul vydavatelství.

Magazín bude vycházet čtyřikrát ročně. Kromě obsahu je specifický rovněž tím, že je trojjazyčný – vedle češtiny jsou texty ještě anglicky a rusky, a to v nekrácené verzi. Každá jazyková mutace je plnohodnotná.

Pařížská Street má být k dostání buď formou předplatného, nebo na vybraných distribučních místech (obchody, hotely apod.). Připravuje se též online verze časopisu.

Mediaforce je specialistou na vydávání firemních magazínů, v portfoliu vydavatelství jsou i vlastní tituly, jako je měsíčník Motouhouse, pololetník Motohouse New Cars, Motohouse Katalog motorek, skútrů a čtyřkolek či magazín Watch It! o světě luxusních hodinek, jenž vychází od roku 2009.

-mav-