PHD globální agenturou roku 2012

pondělí, 21. ledna 2013, 18:03 Aktuality MediaGuru

Mediální agentura PHD získala od prestižního oborového časopisu Adweek titul „Globální agentura roku 2012”.

Titulem ocenil Adweek celosvětový růst agentury, která za posledních šest let získala klienty, jako je Sony, Bentley, ANZ a digitální komunikaci značky Hyatt. Na podzim agentura PHD na globální úrovni obhájila své postavení u společnosti Unilever.

Mike Cooper, CEO PHD, k ocenění řekl: „Titul ,Globální agentura roku“ od časopisu Adweek představuje uznání úspěchů naší sítě v roce 2012. Po celém světě máme v PHD tým výjimečně talentovaných lidí a je to díky každému z nich, že jsme do naší agentury přilákali skvělé klienty a odvádíme kvalitní práci. Jsme vděční všem našim klientům a partnerům a chtěli bychom jim tímto poděkovat za jejich podporu v průběhu posledních dvanácti měsíců.“

Síť agentury PHD v uplynulém roce vyhrála čtyři canneské lvi a dalších 19 cen.

Celý článek o získání titulu na stránkách Adweek naleznete zde.