Turkish Airlines poprvé v české TV, spojují se s hvězdami

úterý, 22. ledna 2013, 06:30 Reklama MediaGuru

Turkish Airlines v prosinci poprvé komunikovaly své služby prostřednictvím českých televizních médií.

V předvánoční době bylo možné poprvé v historii sledovat na českých televizních stanicích spot turecké letecké společnosti Turkish Airlines, v němž své umění předváděl fotbalista Lionel Messi a basketbalista Kobe Bryant. Prosincovou televizní reklamu doplnila komunikace v prostoru pražského letiště a printová inzerce.

 

Generální ředitel Turkish Airlines v ČR Ali Riza Mortaş vstup do českého reklamního prostoru vysvětluje centrálním rozhodnutím, k čemuž dodává: „Víme, že Češi rádi sportují. Proto jsme se v naší kampani primárně zaměřili na české diváky a také předvánoční čas, ve kterém se Češi rádi věnují sledování vánočních pořadů.“

Sport hraje v komunikaci Turkish Airlines stěžejní roli, což Ali Riza Mortaş zdůvodňuje cílením na mužské zákazníky, kteří představují potenciální kupní sílu při nákupu služeb letecké společnosti. Spojení s hvězdami světového formátu má zase za úkol podtrhnout kvalitu nabízených služeb, díky nimž se každý cestující cítí na palubě Turkish Airlines, a to i v ekonomické třídě, jako hvězda.

Prosincová kampaň od agentury Alametifarika pro Turkish Airlines tedy zdaleka nepředstavuje první, a pravděpodobně ani poslední spojení se světovými celebritami. Například v kampani z roku 2009 od agentury Depo Film byl tváří reklamy Turkish Airlines Oscarem oceněný herec Kevin Costner.

V roce 2011 se spojily s tváří tenistky Caroliny Wozniacké, která si v reklamním spotu užívá kvalitní služby business třídy Turkish Airlines přímo na kurtu.

V letošním roce plánuje společnost komunikovat v České republice například prostřednictvím sponzoringu maratonu Prague International Marathon, který je jednou z největších sportovních akcí v České Republice.

-kch-