Zemanův finiš v kampani: navýšení o 17 mil. Kč
Hrubé mediální výdaje Jana Fischera a Miloše Zemana v prezidentské kampani byly za loňský rok nakonec téměř srovnatelné.
Monitorované reklamní výdaje prezidentských kandidátů ve volební kampani za loňský rok ukazují, že nejvyšší částku do reklamy v médiích investoval Jan Fischer. V ceníkových cenách to podle monitoringu Admosphere bylo více než 42 mil. Kč. Miloš Zeman, jehož investice byly druhé nejvyšší, nakonec dosáhly 39 mil. Kč. Znamená to, že v posledním loňském měsíci investice výrazně navýšil Miloš Zeman.
Investice do médií prezidentských kandidátů, 1.1.-31.12. 2012
Zdroj: Admosphere
Změna investic (navýšení) mezi listopadem a prosincem 2012
Zdroj: Admosphere
Výdaje na kampaň po mediatypech
Ceníkové ceny ale zdaleka neodpovídají reálným nákladům na kampaň.
-mav-