Zemanův finiš v kampani: navýšení o 17 mil. Kč

středa, 16. ledna 2013, 11:00 Reklama MediaGuru

Hrubé mediální výdaje Jana Fischera a Miloše Zemana v prezidentské kampani byly za loňský rok nakonec téměř srovnatelné.

Monitorované reklamní výdaje prezidentských kandidátů ve volební kampani za loňský rok ukazují, že nejvyšší částku do reklamy v médiích investoval Jan Fischer. V ceníkových cenách to podle monitoringu Admosphere bylo více než 42 mil. Kč. Miloš Zeman, jehož investice byly druhé nejvyšší, nakonec dosáhly 39 mil. Kč. Znamená to, že v posledním loňském měsíci investice výrazně navýšil Miloš Zeman.

Investice do médií prezidentských kandidátů, 1.1.-31.12. 2012

Zdroj: Admosphere

Změna investic (navýšení) mezi listopadem a prosincem 2012

Zdroj: Admosphere

Výdaje na kampaň po mediatypech

Ceníkové ceny ale zdaleka neodpovídají reálným nákladům na kampaň.

-mav-