Figaro představuje novou kampaň „Udělej si radost“

pondělí, 25. února 2013, 11:04 Aktuality MediaGuru

Společnost Kraft Foods odstartovala novou komunikační strategii pro značku Figaro. Jedná se o další krok v rámci relaunche značky, který započal novým designem obalů a bude pokračovat řadou dalších aktivit.

Kampaň, jejímž cílem je budovat hodnoty značky Figaro, staví na malých radostech každodenního života a má spotřebitelky inspirovat k tomu, aby si je dokázaly vychutnat. S tím koresponduje i nový slogan kampaně „Udělej si radost“. Emotivní chvíle v něm umocňují tabulkové čokolády Figaro.

Na spoty, které budou na televizních obrazovkách k vidění od 25. 2., bude v druhé vlně kampaně navazovat inzerce v tiskových a digitálních médiích a in-store podpora. Na kreativě kampaně se podíleli Tomáš Belko, Alena Neubauerová a Petra Biró z agentury Ogilvy&Mather. Hudbu složil Michal Novinski. Tým accountů vedl Martin Petrásek.

-kch-