Kampaň Volkswagenu vtipně na titulce Reflexu

středa, 06. února 2013, 08:11 Aktuality MediaGuru

Společnost Volkswagen Užitkové vozy spustila začátkem ledna kampaň „Máte právo“, jež se zaměřuje na podnikatele. Cílem kampaně je zbavit podnikatele obav z dlouhodobého finančního závazku souvisejícího s pořízením nového užitkového vozidla. Důraz je přitom kladen na práva v podnikání.

Ve spolupráci se ŠkoFinem proto Volkswagen přichází s produktem, který podnikatelům přiznává právo nastavit si splácení vozidla podle toho, jak se jim daří byznys. V případě nouze mají možnost splácení přerušit, a překlenout tak špatné časy.

Kampaň využívá outdoor, print, internet a PR podporu.

OOH komunikace

Aktuální číslo časopisu Reflex s páskou přes titulní stránku

Kampaň pochází z dílny agentury DDB.

-kch-