Návštěvnost internetu
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Od začátku roku je v segmentu mléčných výrobků zatím největším inzerentem značka Apetito.
Většina českých občanů je pro omezování médií, které záměrně šíří dezinformace, vyplynulo z výzkumu CEDMO Trends při Univerzitě Karlově.
Výsledky výzkumu veřejného mínění o svobodě médií v Polsku, Česku, Slovensku a v Maďarku představil výbor pro redakční nezávislost za podpory Reportérů bez hranic a Bakalovy nadace. Realizovala ho agentura Median.
Většina tuzemské internetové populace se domnívá, že je správné za videoobsah platit. Celkově je spokojenost s nabídkou videoobsahu vysoká, ukázal průzkum Nielsen a Ressolution Group.
Udržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.
Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura Behavio.
Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA.
Většina české populace se domnívá, že umělá inteligence (AI) v období následujících pěti let zcela nenahradí lidské novináře, ukazuje výzkum Ipsos a FSV UK.
Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.
Nejoblíbenějšími značkami čajů u českých spotřebitelů jsou hlavně Teekanne a Loyd. Nejvyšší preference mají ovocné čaje, ukazuje výzkum Ressolution Group.
Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se proto podle studie WARC vyplatí.
V porovnání s loňskými výsledky jsou respondenti ve svých odpovědích týkajících se zkušeností seznamování přes internet optimističtější, vyplývá z výzkumu Ressolution Group.
Podle odhadu AKA dosahuje trh marketingové komunikace výše 136 miliard korun.