Návštěvnost internetu
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Celková lednová návštěvnost českého internetu dosáhla podle NetMonitoru v lednu 2013 6,4 mil. uživatelů (RU, návštěvnost z ČR).
Spuštěním konzultačního butiku Cruxo reaguje na rostoucí význam retail médií v posilování pozice značek v e-commerce.
Nový dlouhoběžný seriál Polabí bude jedním z hlavních taháků televize Prima v letošním podzimním vysílání. Chce se opřít o autentický scénář a o pohled na běžný maloměstský život prolnutý tajemstvím i napětím, prozrazují jeho tvůrci.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní, v průměru přináší 5,2x více, než jsou vstupní náklady, ukazuje průzkum Antavo.
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma. V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
Vyšla nová zpráva z pravidelného výzkumu Digital News Report o sledovanosti zpravodajství v různých světových zemích.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Většina české populace si myslí, že by čtenáři měli být informováni, pokud zprávu napsala AI bez zásahu novináře, vyplývá z výzkumu.
Trendy na sociálních sítích v Česku přináší další ročník výzkumu AMI Digital Index 2025.
V Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je evropský průměr, ukazují data.
Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit postoje mladých, ukazuje výzkum.
Popularita umělé inteligence v České republice roste. Dnes ji využívá už 60 % populace.
Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, z maskotů bodují Pat a Mat, ukazuje nový ročník ankety.
S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Největším inzerentem sportovních potřeb a oblečení je Crivit, privátní značka Lidlu.
Obsah přímo na míru svým potřebám vyhledává na sociálních sítích generace Z, vyplývá to z nového průzkumu společnosti Meta.
Více než polovina Čechů je spokojena s množstvím svého volného času. Nejméně to ale platí pro generaci 35-54 let, která kvůli práci a péči o rodinu vnímá menší prostor pro své koníčky, ukazují data výzkumu ResSolution Group.