Škoda spouští kampaň na novou Octavii

pondělí, 04. února 2013, 11:58 Reklama MediaGuru

Škoda podporuje nadlinkovou kampaní nový model Škoda Octavia třetí generace. Z února vytváří „měsíc Octavie“.

V souvislosti se zahájením prodeje svého modelu Octavia třetí generace v České republice spustila na začátku února automobilka Škoda třistašedesátistupňovou kampaň.

Celá reklamní kampaň se sloganem „Nová Škoda Octavia – stále je nad čím žasnout“ je postavena na myšlence, že život je plný malých, ale přitom nevšedních a krásných věcí, a nová Octavia představuje ten správný prostředek k jejich objevování.

Od 1. února jsou k vidění na stanicích Nova a Prima televizní spoty. V průběhu víkendu byly v prime-time nasazeny 60 vteřinové spoty, na něž od pondělí 3. února navážou kratší 30 vteřinové spoty, které poběží do 24. února. Televizní spot, který klade důraz na designové prvky nového modelu, je podkreslen hudbou české skupiny Portless, nástupce úspěšné kapely Support Lesbians.

V kampani bude využito i sponzorských vzkazů u pořadů, které svým obsahem oslovují cílovou skupinu.

Dále bude podpora probíhat v printu v podobě celostránkové a dvojstránkové inzerce především v life-stylových a společenských týdenících, měsíčnících, přílohách deníků a v motoristických titulech.

V outdooru se reklama objeví jednak ve městě na CLV plochy a na vybraných obrandovaných zastávkách MHD, jednak podél dálnic a městských okruhů. U Brodců u silnice R10 ve směru na Mladou Boleslav byla navíc instalována několik metrů dlouhá reklama na budově opuštěného vepřína.

Reklama je rovněž vysílána ve všední dny v rádiích sítě MMS a RRM. Na internetu využívá bannerovou a kontextovou reklamu. Součástí kampaně je i komunikace na sociálních sítích a na webové stránce zazijteoctavii.cz, kde budou mít uživatelé možnost zarezervovat si testovací jízdu u vybraného dealera.

V místech prodeje je nové Octavii vyhrazeno nejlepší místo spolu s tematickými polepy výloh, závěsnými displeji, vlajkami, bannery a podlahovou grafikou.

Únorové kampani předcházel teaser v podobě předváděcích akcí v zimních střediscích.

Přípravu kampaně zajistila agentura Leagas Delaney v čele s kreativním ředitelem Hermannem Waterkampem. Produkci televizního spotu zajistila společnost Zoomfilms, režie se ujal režisér Rad-ish.

-kch-