Sledovanost televize
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+ zůstává Všechnopárty, která od minulého týdne zvýšila odstup od seriálu Příliš mnoho lásky. Následoval film Buď chlap!, který byl zároveň nejsledovanější v 15-54.
Oneplay připravuje šestidílnou minisérii Rekordwoman o životním příběhu atletky Zdeny Koubkové, která ve 30. letech lámala světové rekordy a později se stala Zdeňkem Koubkem. Hlavní roli ztvární herec Petr Uhlík.
Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.
S rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů. Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Podle průzkumu agentury NMS se s figurkami Labubu setkala už polovina Čechů, nejčastěji prostřednictvím sociálních sítí. Značka je nejznámější mezi generací Z.
Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+ Petr Tomáš z WPP Media.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze studie WPP Media.
Účast na letošních zářijových vinařských slavnostech spíš plánuje pětina české populace. Nejčastěji zamíří do Mikulova.
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Ačkoli Češi zůstávají vůči umělé inteligenci stále spíše skeptičtí, zájem o její nástroje neustále roste. Každý třetí Čech už zkusil ChatGPT, ale jen málokdo ví, kde se s AI denně setkává, vyplývá z výzkumu Ipsos.
Spotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.
Podcasty pravidelně poslouchá více než polovina internetové populace, tedy zhruba 4,8 milionu lidí. Největší nárůst zaznamenaly skupiny mezi 25 a 44 lety, ale přibylo i starších posluchačů. Vyplývá to z výzkumu Českého rozhlasu.
Streamingový trh v Německu po letech prudkého růstu zpomaluje. Podle nejnovější studie Screens in Motion sice počet uživatelů předplatných služeb stále roste, ale jen mírně.
Real Madrid a Barcelona dominují aktualizovanému žebříčku fotbalových značek od Brand Finance. Premier League je ale stále komerčně nejsilnější fotbalovou ligou světa.