Sledovanost televize
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Znalost na jaře vzniklé značky Oneplay je už na úrovni dřívějšího Voya. Podle generálního ředitele Novy Daniela Grunta povědomí o službě narostlo velmi rychle. Rok 2026 ale bude ve znamení další práce se značkou, říká.
Až 45 % odpovědí AI asistentů obsahovalo závažné chyby ve výstupech při práci s informacemi z oblasti zpravodajství. Uvádí to studie EBU a BBC.
Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.
Zákaznická věrnost ke značkám se mění. Dnes nestačí být konzistentní, dnes je potřeba být trendy na sociálních sítích.
Agrese dětí online roste. Výzkum na českých školách odhaluje i další klíčové trendy v online světě.
Reklama ve streamingu na velkých obrazovkách (CTV) získává podle studie Amplified a VFC téměř čtyřnásobek pozornosti oproti digitálním kanálům.
Nová studie Medianu ukazuje, že OOH a zejména DOOH dokážou výrazně navýšit zásah televizních kampaní a zlepšit jejich efektivitu v situacích, kdy výkon TV naráží na své limity.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Nejnovější ročník ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2025 odhalil, kterým značkám čeští spotřebitelé nejvíce věří.
Chuť utrácet u Čechů meziročně klesla o pětinu, zásadně propadl zájem o nakupování ve slevách.
Magazín Spark představil výsledky výzkumu, který mapoval, kdo jsou dnes čtenáři rockového titulu a jakou pozornost věnují tištěné reklamě.
Od února 2026 se do měření televizní sledovanosti a videoobsahu integrují data o sledovanosti televize mimo domov. Díky tomu se celková televizní sledovanost může v některých cílových skupinách navýšit o 6 až 10 %.
Internet si stále více upevňuje pozici hlavního zdroje sledování videoobsahu v českých domácnostech, zatímco tradiční televizní vysílání prostřednictvím DVB-T2 antén ztrácí na relevanci. To je aktuální výsledek průzkumu mobilní asociace APMS.
V očích Čechů jsou obzvlášť obtěžující pro ně irelevantní komerční sdělení v e-mailu a na sociálních sítích, vyplývá z průzkumu společnosti Enehano.

