Sledovanost televize
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Průměrný čas, který diváci věnovali sledování televize v únoru 2013, překročil 4 hodiny a potvrdil rostoucí trend sledovanosti televize.
Seriál Metoda Markovič: Hojer se vrátil na post nejsledovanějšího pořadu v neděli po 20:00 v divácké skupině 15+ a přeskočil tím seriál Ratolesti. Stal se tak nejsledovanějším pořadem večera ve všech hlavních diváckých skupinách.
Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje, že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.
Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.
Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+ Petr Tomáš z WPP Media.
Podle průzkumu agentury NMS se s figurkami Labubu setkala už polovina Čechů, nejčastěji prostřednictvím sociálních sítí. Značka je nejznámější mezi generací Z.
V Praze probíhá letošní ročník výzkumného kongresu Esomar. V úvodu prvního dne padaly výzvy k odvaze přijímat změny, využívat „technologie s lidskostí" a společně hledat cestu k inovacím v rychle se měnícím světě.
Vysoká koncentrace vlastnictví v tradičních i onlinových mediálních sektorech představuje pro pluralitu českých médií vysoký stupeň rizika, vyplývá z letošní zprávy Monitoru plurality médií v EU.
Marketingoví ředitelé jsou často spoluodpovědní za růst firem. Třetina dotazovaných je považuje za klíčové hráče. Měl by se proto více zaměřit na růstové strategie, ukázal výzkum Confess Research prezentovaný na Brand Management.
Podle studie Lafluence Agency by měla hodnota českého trhu influencer marketingu na Instagramu dosahovat 3,5 miliardy korun.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Podcasty pravidelně poslouchá více než polovina internetové populace, tedy zhruba 4,8 milionu lidí. Největší nárůst zaznamenaly skupiny mezi 25 a 44 lety, ale přibylo i starších posluchačů. Vyplývá to z výzkumu Českého rozhlasu.
Studie Digital AI 2025+ naznačuje, že mladší generace dávají přednost audiovizuálnímu obsahu na sociálních sítích a streamovacích platformách. Média čeká transformace do role producentů obsahu napříč kanály.
Předvolební debaty sleduje 52 % voličů. Téměř polovina voličů je zároveň považuje za důležitý zdroj informací. Zájem je vyšší u lidí nad 55 let a obyvatel velkých měst, vyplývá z výzkumu ResSolution Group.