Studenti FAMU připravují spot pro Bageterie Boulevard

čtvrtek, 07. února 2013, 07:35 Aktuality MediaGuru

Řetězec restaurací rychlého občerstvení Bageterie Boulevard se rozhodla využít nápady mladých tvůrců z pražské FAMU a vyhlásila soutěž o nejlepší námět a storyboard na natočení jejího plánovaného image spotu.

Do soutěže se přihlásilo 27 týmů studentů režie, kamery i produkce, jejichž cílem bylo navrhnout třicetisekundový spot, který by měl představit originální koncept Bageterie Boulevard.

Práce hodnotí odborná porota, v níž figuruje zástupce Bageterie Boulevard Petr Cichoň, dále Jan Hruška z agentury Stratex, producent a scenárista Ivo Trajkov, producent Tomáš Pešula a reklamní režisér Jakub Kohák. V pátek 1. února vybrala tři finální náměty týmů Hany Šilarové, Michala Dvořáka a autora Kristofa Gyorgiho.

Vítězi, který bude vybrán v průběhu tohoto týdne, bude mít zajištěny profesionální podmínky a uhrazeny náklady spojené s natáčením a postprodukcí. Image spot je určen pro vysílání na festivalech, v divadlech či v kinech.

-kch-