Vodafone v nové kampani sází na maskota

pondělí, 18. února 2013, 07:30 Reklama MediaGuru

Mobilní operátor Vodafone odstartuje ve středu 20. února novou kampaň. Na místo dobrovolných hasičů přichází maskot a čistý vizuální styl.

Mobilní operátor Vodafone spustí 20. února svou novou kampaň, která poběží až do konce dubna v televizi, tisku a na venkovních nosičích.

Kampaň propagující benefity nové předplacené „Karty se vším všudy“ opouští od loňské tematiky dobrovolných hasičů a sází na čistý vizuální styl, na jednoduchou grafiku a typografické prvky.

Pro novou produktovou řadu byl vytvořen maskot, který reprezentuje bezstarostnost a nezávislost, jež karta svým majitelům přináší. Podoba maskota vychází z loga Vodafone a vytvořila ji agentura Team Red.

Kampaň pochází z dílny agentury McCann Digital, mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura OMD.

-kch-