Fernet Stock vyzývá v kampani „Nevyměknem!“

čtvrtek, 21. března 2013, 10:27 Aktuality MediaGuru

Fernet Stock, společnosti Stock Plzeň, má po třech letech novou televizní reklamu, která s nadsázkou apeluje na všechny muže, aby i v dnešní době zůstali pořádnými chlapy a připojili se k výzvě: Nevyměknem!

„Fernet Stock se do povědomí českého národa zapsal jako kultovní pití pro skutečné muže. Tento fenomén akcentovala již komunikace v dřívějších, dnes již legendárních reklamách. Novým spotem chceme tento motiv dále rozvinout a zasadit do dnešních podmínek,“ uvedla marketingová ředitelka Stocku Plzeň Kateřina Harris.

Spot staví na skutečnosti, že muži současnosti sami hrají nebo jsou stavěni do desítek nejrůznějších rolí a mají stále méně času na to, aby si zůstali skutečnými muži. To vše je ale pojato s nadsázkou a zakončeno apelem, aby se muži přihlásili ke své přirozenosti a jasně se prokázali jako správní chlapi, kteří nevyměknou. „Pokud tady ještě žijí chlapi, poslouchejte! Už není čas na slaďoučké sliby, ale hořké činy! Možná přijde den, kdy se začneme depilovat, chodit na aerobik, cucat slaďoučké koktejlíky, ale dneska to nebude! Pokud jste ještě nevyměkli, pokud nejste z cukru, vyzývám Vás složit hořký slib: Nevyměknem!“

Reklamu, která cílí především na mužské publikum, kreativně ztvárnila agentura VCCP a režíroval ji Jakub Kohák. Produkci spotu, který se natáčel v exteriérech v Mělníku, zajišťovala agentura Savage.

Třicetivteřinová verze spotu bude v průběhu dubna nasazena na kanálech Nova Group, Prima Group i na ČT Sport. Pro potřeby internetu pak vznikla obsáhlejší padesátivteřinová varianta. Televizní kampaň bude totiž úzce propojena právě s internetem, sociálními sítěmi, ale také s promotion akcemi v místě prodeje. Hlavním pojítkem mezi ATL komunikací a dalšími aktivitami se stane právě slib „nevyměknem“. Podle Kateřiny Harris je přitom řada aktivit svým charakterem nastavena tak, aby se komunikace spontánně šířila mezi spotřebiteli. „Počítáme s významnými investicemi jak v nadlinkové, tak v podlinkové komunikaci,“ dodala Kateřina Harris.

Nová reklama je v pořadí sedmým spotem, který byl pro Fernet Stock vytvořen. Hlásí se k legendárním reklamám z druhé poloviny devadesátých let. Spot „V baru“ se sloganem „Výjimečně hořký, výjimečně dobrý“ se stal vůbec první televizní reklamou na domácí lihovinu.

V roce 1998 následoval „Balkón“ s dnes již kultovní hláškou „I muži mají své dny“.

-kch-