Lay`s v kampani hecuje s novou příchutí

pátek, 15. března 2013, 07:30 Aktuality MediaGuru

U příležitosti uvedení nových příchutí Strong spouští chipsy Lay’s 15. března komunikační kampaň „Na co si Lay’sneš?“, kterou připravila reklamní agentura Mark BBDO.

Myšlenka kampaně vychází z jednoduchého insightu cílové skupiny mužů ve věku 20-39 let, která se ráda hecuje a pokouší své limity, které jsou odstupňovány právě třemi stupni pálivosti podle jednotlivých příchutí.

Hlavní část kampaně se opírá o adaptaci zahraničního produktového TV spotu, ve kterém si parta mladých chlapů užívá ostré brambůrky natolik, že je schopna šlehat plameny různé úrovně. Televizní spot má za úkol popsat hlavní benefit produktu, tedy jeho pálivou příchuť, zvýšit brand awareness a také přilákat lidi do online prostředí.

Digitální agentura 2Fresh na komunikační koncept navázala internetovou kampaní, ve které si lidé mohou vyzkoušet splnit náročné úkoly. Pro ty, co to zvládnou, je připraveno měsíční předplatné na www.hboho.cz.

-kch-