Manažeři z médií a marketingu se chystají na maraton

sobota, 09. března 2013, 15:40 Marketing MediaGuru

Pavel Zima, Francois Cambier, Petr Šimůnek nebo Jiří Herian se zapojili do běžeckého programu CEO Running Challenge.

Přivést k běhu šéfy chce nový projekt společnosti Prague International Marathon, která se rozhodla poskytnout speciální péči v podobě programu „CEO Running Challenge“ leaderům devíti významných firem působících na českém trhu.

Programem účastníky provádí trenér Miloš Škorpil, který se specializuje na dlouhé běhy a ultramaratony a na kontě má například běh kolem České republiky, běh z Prahy na Sněžku nebo 246 km dlouhý Spartathlon z Atén do Sparty. Po úvodním zdravotním vyšetření v Institutu sportovního lékařství v pražských Holešovicích sestavil každému tréninkový plán na míru. Trénuje se individuálně či společně v pražské Stromovce či Kunratickém lese.

Každý z účastníků si přitom stanovil svůj vlastní běžecký cíl. Pro některé je metou 10 km, pro jiné půlmaraton, či dokonce maraton.

Účastníci CEO Running Challenge

Pavel Zima (38), výkonný ředitel a místopředseda představenstva společnosti Seznam, se rozhodl poprvé v životě pokořit hranici půlmaratonu: „Jsem dost starý na to, aby si dokazoval, že uběhnu 20 kilometrů, ale také dost mladý na to, abych to přežil.“ Příprava na tento závod mu poslouží jako fyzická průprava na celoroční Hanspaulskou fotbalovou ligu.


Jan Procházka (45), vedoucí divize Volkswagen užitkové vozy, se také rozhodl k půlmaratonu, a to zejména kvůli tomu, že se chce dostat do kondice, cítit se lépe a shodit pár kil: „Chci těm, kteří se ještě nerozhodli, ukázat, že je možné běhat a uběhnout dlouhou trať.“


Kamil Vacek (38), výkonný ředitel společnosti TCCM, která zastupuje HTC na trzích české a východní Evropy, v běhu vidí možnost rozšířit si obzory: „Běhání je pro mě zcela nová zkušenost. Mým jediným cílem je doběhnout v rámci maratonské štafety a nezkazit závod mým třem kolegyním. Jsem v projektu, protože sám bych se nikdy do něčeho podobného nepustil. Člověk si má otevírat nové obzory a posouvat své osobní hranice…“


Alessandro Pasquale (40), generální ředitel společnosti Karlovarské minerální vody, chce svým během inspirovat ostatní: „Věřím, že běhání je nejlepší způsob, jak si udržet fyzickou kondici. Vždycky jsem rád běhal a teď chci využít příležitosti naučit se od Miloše Škorpila a jeho týmu dělat to více profesionálně. Rád bych uběhl půlmaraton a maraton a navnadil tak další lidi k tomu to zkusit.“


François Cambier (38), ředitel marketingu a exportu ve společnosti Pernod Ricard, potřebuje ve svém životě sportovní výzvy: „Běhám dvakrát ročně půlmaratony, abych měl motivaci k tomu k celoročnímu pohybu… Potřebuju stále nějakou sportovní výzvu. Věřím, že běh pomáhá dostat tělo a mysl do harmonie a dosáhnout tak lepšího výkonu. Projekt podle mě buduje platformu, jak včlenit sport do firemního pohybu. Letos poprvé poběžím půlmaraton v Praze a rád bych ho doběhl lépe než vloni v Ženevě (2 hod 10 min).“


Peter Mueller (49), výkonný ředitel Kraftfoods Česká republika a Slovenská republika, běhá rád a kdekoliv: „V životě si potřebujete stanovovat cíle. Když jsem přišel minulý rok do Prahy, řekl jsem si, že tu poběžím svůj první maraton. V naší společnosti hodně lidí běhá, a to mě inspirovalo. Teď chvi zase já druhým ukázat cestu ke zdravému a vyrovnanému životu. Hodně cestuji, běžecké boty sbalím jednoduše, a tak můžu běhat a cítit se lépe kdekoli.“


Jerome Silvestre (55), prezident společnosti Zentiva, běhá jak jinak než pro zdraví: „CEO Running Challenge je projekt, který vybízí k řízení vlastního zdraví, a to sedí dobře k hodnotám firmy, se kterou jsem již přes 30 let. Závazek, výkon, ambice, odvaha! Mým osobním cílem je dokončit maraton a to nejlépe v čase po pět hodin. Běhám proto, že je to dobré pro zdraví, vyčistím si hlavu a dotknu se svých limitů.“


Petr Šimůnek (44), šéfredaktor časopisu Forbes, se chce letos do běhu zamilovat: „Nenávidím běh. Chci ho začít milovat.“


Jiří Herian (40), managing director mediální agentury PHD, běh pojímá jako prostředek proti stresu: „Běhání lze provozovat i při vysokém pracovním vytížení, stačí triko, boty a hodina času kdykoli přes den – dá se provozovat doma, v práci, na služební cestě. Vyběhnete a v nohách máte za chvíli 10 km. Běhání mě chrání proti stresu a vždy mi parádně vyčistí hlavu. Líbí se mi, že projekt podporuje sport a motivuje další lidi, aby začali běhat anebo si dali konkrétní cíl a šli za ním. Já osobně si chci zlepšit svůj čas na pražském maratonu.“


Program „CEO Running Challenge“ vyvrcholí dubnovým Hervis ½ Maratonem Praha a květnovým Volkswagen Maratonem Praha, zahrnuty jsou však i regionální závody a několik společných neběžeckých setkání.

-kch-