CzechTourism kampaní cílí na movitější turisty

čtvrtek, 25. dubna 2013, 11:38 Aktuality MediaGuru

Agentura CzechTourism spustila v dubnu novou kampaň, jejímž cílem je do České republiky přilákat movitější klientelu se zájmem o poznávací turistiku.

Kampaň má pomoci zbořit stereotypy, které jsou s vnímáním Česka v zahraničí spojeny. Image levné destinace střední Evropy se tak snaží překonat vizuálně a obsahově prezentací představující zemi s bohatou historií a přítomností plnou kontrastů i paradoxů.

„Změnit vnímání není jednoduchý ani rychlý proces. Věříme ale, že se Česko díky svému výjimečnému kulturnímu potenciálu podaří dostat na ‚must-see list‘ budoucích návštěvníků,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Kampaň poprvé uceleně představuje výstupy nového vizuálního stylu a komunikačního konceptu. Tradiční informativní popisy turistických atraktivit vystřídaly mikropříběhy přibližující místa vyprávěním, které volně spojuje historii, architekturu, politiku či sociologii. Na stránkách stories.czechtourism.com postupně roste kniha příběhů mapující prostřednictvím jednotlivých turistických destinací i zajímavé aspekty života v současném Česku. Do tvorby příběhového obsahu agentura aktivně zapojuje regionální partnery, kteří mohou stránky podpořit svými materiály. V dalším kroku chce angažovat také samotné návštěvníky.

Kampaň je součástí marketingového projektu zaměřeného na rebranding destinační značky a je naplánována na dva roky. Letos probíhá zejména v Evropě (např. v Německu, Polsku, Skandinávii, Francii, UK) a v Rusku, příští rok ovládne zámořské trhy v USA, Brazílii nebo Číně. Rozpočet na internetovou, tiskovou a outodorovou reklamu ve 13 zemích dosahuje 39 milionů Kč a je podpořen fondy Evropské unie.

Kreativní koncept inzerce navrhla agentura Mark/BBDO, obsah příběhů i mikrostránky vytvořilo studio AnFas, vizuální styl značky je dílem studia Marvil, mediální nákup zajišťuje Red Media.

-kch-