Aktuality
Doporučované
Marketér Aleš Veselý se stává generálním ředitelem Sazky
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Téma udržitelnosti hraje pro polovinu Čechů při nákupech roli
Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se stala téměř zaklínadlem.
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Nej.tv má pohltit dvě telekomunikační a IPTV firmy
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Kaufland zavádí nový způsob balení masa, nahrazuje plast
Kaufland mění balení čerstvého masa na pultech, nově bude v papírovém přířezu a s kostí navíc v transparentní tašce. Ročně tak ušetří 14 tun plastu.
Závěr seriálu Hlava Medúzy sledovalo 1,4 mil. diváků
Závěrečný díl seriálu Hlava Medúzy sledovalo 1,4 mil. diváků (15+), byl to nejlepší výsledek po 20:00. Nad milionovou hranici se dostal i seriál Specialisté.
Raiffeisenbank kupuje Equa bank, značky se sloučí
Raiffeisenbank International koupila 100 % akcií Equa bank od fondu AnaCap Financial Partners.
ČSOB se nově spojuje s modrým chameleonem
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí modrý chameleon.
Sobotní večer pro Zázraky přírody, prosadil se i ČT art
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 se ve skupině 15+ staly Zázraky přírody. Mezi diváky 15-54 bodovali Piráti z Karibiku. Tříapůlhodinový, živě vysílaný koncert na podporu české kultury Národ sobě - kultura tobě sledovalo 375 tisíc diváků. Šlo o historicky nejsledovanější přenos na ČT art.