ŠkoFIN si pro novou kampaň vybral Momentum

úterý, 02. dubna 2013, 07:37 Aktuality MediaGuru

Společnost ŠkoFin si pro přípravu reklamních kampaní vybrala ve výběrovém řízení, do kterého bylo pozváno pět agentur, agenturu Momentum.

Agentura Momentum je podepsána pod nejnovější kampaní, která startuje v pondělí 2. dubna a bude k vidění po dobu následujících tří měsíců v tisku, online, outdooru, rádiu a netradičních médiích. Nadlinkovou kampaň doplní přímé oslovení klientů, které bude vybízet k návštěvě více než 250 zastoupení dealerské sítě koncernu Volkswagen. Kampaň bude zaměřena na „Garanci nejlepší nabídky“ a to jak na nové vozy značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat, tak i na všechny ojeté vozy.

„Myšlenka a její následná realizace je založena na transparentní ukázce toho, kde získat v součtu všech výhod nejlepší financování nákupu nového či ojetého koncernového vozu. Rádi bychom využili i synergii vyplývající ze společné komunikace se značkami koncernu Volkswagen.“ uvádí vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFINu Lukáš Cankař.

Mediální nákup zajišťuje agentura MindShare.

-kch-