Barvy Dulux v kampani promění neútulná místa

pátek, 24. května 2013, 11:40 Aktuality MediaGuru

Společnost AkzoNobel, výrobce interiérových barev Dulux, spouští projekt Let’s Colour, jejímž cílem je proměnit neútulná místa ve veřejném prostoru. Jednotlivci i organizace mohou do 30. Června přihlásit objekty k vymalování na webové stránky www.duluxletscolour.cz. Následně pak bude probíhat veřejné hlasování a dva vítězné projekty budou na podzim realizovány.

Projekt podpoří integrovaná kampaň, jež bude probíhat prostřednictvím PR, sociálních sítí a direct mailů.

„Jedním z našich cílů je zapojit různé komunity lidí, kteří se přirozeně zajímají o své okolí. Proto jsme ke spolupráci přizvali i Nadaci Partnerství, Skaut, sdružení YMCA nebo Radu dětí a mládeže,“ přibližuje pozadí projektu Alžběta Pavlínová z agentury Tequila Praha \ TBWA, která projekt i kampaň připravuje.

Dulux přihlašovatelům projektů i další možnosti, jak pro svůj projekt získat hlasy. „Lidé mají možnost získávat příznivce projektu více způsoby, než bývá v internetových soutěžích běžné. Nechceme získávat jenom podporu online světa, proto jsme soutěžící vybavili i možností sestavit si plakát, leták nebo tiskovou zprávu, která podpoří jimi přihlášený projekt,“ dodává Pavlínová.

-kch-