FleishmanHillard představuje novou firemní identitu

úterý, 07. května 2013, 01:05 Aktuality MediaGuru

Společnost FleishmanHillard odhalila novou firemní identitu, která odráží proměnu této přední světové PR firmy v plně integrovanou komunikační firmu, poskytující svým klientům komplexní komunikační řešení.

Agentura, která dosud působila v oblastech public relations, public affairs a digitální komunikace, svou transformací posouvá meze tradičních public relations tím, že jim dává nezávislost na komunikačních kanálech a využívají komunikační strategie založené na modelu PESO – placená, získaná, sdílená a vlastněná média (Paid, Earned, Shared, Owned).

„Prostředí v oblasti komunikace se neustále mění a klienti stále častěji požadují integrovaná řešení,“ říká Radek Maršík, generální ředitel FleishmanHillard Česká republika. „Proměnili jsme naše podnikání a investovali do rozvoje nových schopností a dovedností. Zaměřujeme se na čtyři významné oblasti růstu, které v dnešní době pohání naše podnikání kupředu: postavení značky a její reputace, analytika a insighty, digitální a sociální média a strategická integrace v rámci placených, získaných, sdílených a vlastněných kanálů.“

FleishmanHillard zavádí od května nové logo, znak a slogan ve znění: „The Power of True“.



„True, česky nejlépe vyjádřené jako pravdivost nebo opravdovost, vypovídá o naší schopnosti provést klienty dnešním světem vyžadujícím obrovskou autentičnost a transparentnost,“ doplňuje Radek Maršík.

FleishmanHillard spouští za pomoci výrazných osobností z oboru také nový digitální magazín TRUE, jehož šéfredaktorem a obsahovým stratégem se stal Pat Wechsler, zkušený novinář s více než 25letou praxí v médiích jako Business Week, Bloomberg News, New York Magazine nebo Newsday.

Relaunch značky podpoří FleishmanHillard integrovanou komunikační kampaní, v rámci které bude vůbec poprvé v historii využita i televizní a outdoorová reklama. Odstartovala ve Spojených státech a postupně se objeví na trzích po celém světě.

-kch-