Škoda spouští kampaň na novou Octavii Combi
Škoda od 3. května komunikuje svou novou Octavii Combi. Kampaň bude úzce provázána se sponzoringem IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji.
Od 3. května společnost Škoda podpoří svůj nový model Octavia Combi rozsáhlou integrovanou kampaní, jejíž intenzivní část poběží v průběhu května. Představení nového modelu bude částečně provázáno s komunikací sponzoringu IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji, které se bude konat od 3. do 19. května.
Kampaň poběží v kompletním mediamixu, poprvé bude využito i nového formátu – videa MMS. Dnešnímu spuštění kampaně předcházela komunikace na Facebooku, kdy byla Octavia Combi přirovnávána ke kombajnu.
Zdroj: Facebook Škoda Česká republika
Od pátku 3. května budou v televizi nasazeny 30 vteřinové spoty, které pracují s motivem dětí, jež ve tmě prozkoumávají nový přírůstek do rodiny. Claim kampaně: „Objevte novou Octavii Combi, ať je stále nad čím žasnout“ propojuje aktuální kampaň s kampaní na model Škoda Octavia v provedení limuzína.
Vedle reklamních spotů bude využito také sponzorských vzkazů, které se zaměří na propojení vozu Škoda Octavia Combi s IIHF Mistrovstvím světa v ledním hokeji, jež automobilka sponzoruje již 21 let. Sponzorské vzkazy se tak objeví v reklamních přestávkách hokejových přenosů, ale i u dalších relevantních televizních programů na ostatních televizních stanicích.
Televizi doplní inzerce v tištěných médiích, především ve společenských, lifestylových a automobilových titulech, v outdooru a na internetu, kde poběží bannerová reklama a speciální mikrostránka www.zazijteoctavii.cz.
Kreativní koncept pochází od agentury Leagas Delaney, produkci zajistila společnost Zoomfilms. Režie se ujal Thorsten Herken.
-kch-