T-Mobile podporuje v televizi neomezené tarify

pátek, 10. května 2013, 16:22 Reklama MediaGuru

Posledním operátorem, který představil televizní kampaň k neomezeným tarifům, je T-Mobile. Přinášíme TV kampaně všech tří mobilních operátorů.

T-Mobile je posledním operátorem, který nasadí televizní spot komunikující neomezené tarify. Je to zároveň poslední kousek z řady Zadara a jeho chlapců. Spot s příznačným názvem Loučení je v televizi k vidění od pátku 10. května. Televizní kampaň podporuje komunikace na internetu, v printu a v outdooru.

První, kdo přišel s revoluční změnou své nabídky, byl operátor O2, který své neomezené tarify podpořil kampaní za více než 70 milionů korun. Svou kampaň staví na konceptu „revoluce“. Komunikuje tak ve stylu Hippies, hýří barvami, batikou a odkazy na zlatá šedesátá léta, včetně známého alba skupiny The Beatles Abbey Road.

Vodafone si pro podporu neomezených tarifů rovněž vrátil v čase. Inspiroval se přestávkami se zvířátky, na které byly diváci zvyklí v osmdesátých letech.

-kch-