Festival Cannes Lions pro české agentury skončil

pátek, 21. června 2013, 11:00 Aktuality MediaGuru

V pátek vyhlášené shortlisty v kategoriích Branded Content & Entertainment, Film Craft a Titanium and Integrated mezinárodního festivalu Cannes Lions, české kampaně neobsahují. Znamená to tedy, že Češi již letos nemají žádné jiné šance získat ocenění.

Z 99 přihlášek českých agentur se na shortlist dostaly čtyři, ocenění získala jediná. Agentura Leagas Delaney se probojovala v kategorii Direct s vodními tácky pro Rajec, PR agentura Fleishman-Hillard byla do užšího výběru vybrána v kategorii PR pro svou kampaň Hledáme rodiče pro Nadační fond J&T a mediální agentura Starcom MediaVest soutěžila v kategorii Media s kampaní Vykutálená rošťárna pro Fidorku. Jediná agentura, která proměnila svou nominaci v ocenění, je Young & Rubicam, která získala bronz v kategorii Press za svou kampaň pro Biolit společnosti Bochemie.

-kch-