Nejvtipnější spoty z Cannes Lions
Mezinárodní festival Cannes Lions skončil. Vybíráme nejvtipnější spoty ze shortlistu v kategorii Film.

Mezinárodní festival Cannes Lions, který již po šedesáté oceňoval nejlepší práce v oblasti reklamní kreativity, skončil. Jako ohlédnutí vybíráme nejvtipnější kousky uplynulého roku z kategorie Film. Některé z nich již na Mediaguru.cz byly představeny v rubrice Reklama týdne.
Kampaň Hot Dog pro společnost Applegate od americké agentury Taxi New York. Skončila na shortlistu.
Kampaň S pivem o závod (Beer Chase) pro pivovar Carlton od australské agentury Clemenger BBDO. V kategorii Film získala zlato.
Z Austrálie pochází i kampaň na mléčný nápoj Fast Start společnosti Devondale od agentury DDB. Získala bronz.
Spot s názvem Jet Ski pro Old Spice od americké agentury Wieden+Kennedy. Skončil na shortlistu.
Reklama Offroad na automobil Smart od německé agentury BBDO si odnesla v kategorii zlato.
Spot Speedboat pro pojišťovnu Centraal Beheer Achmea pochází z dílny nizozemské agentury DDB & Tribal. Prosadil se do užšího výběru.
Spot na pojištění pro ženy od pojišťovny Motor and Household Insurance s příznačným názvem Mentos od jihoafrické agentury Black River FC.
Francouzská reklama na toaletní papír značky Le Trèfle od agentury Leo Burnett.