WPP využije údaje Twitteru o chování spotřebitelů

pátek, 07. června 2013, 11:28 Aktuality MediaGuru

Největší světová reklamní agentura WPP se dohodla na partnerství s internetovou sítí Twitter. Chce využít její data ke zkoumání chování spotřebitelů. Získané informace by jí měly pomoci lépe zaměřit reklamu na cílovou skupinu spotřebitelů.

"Získáme přístup k údajům Twitteru o chování (spotřebitelů)," uvedl generální ředitel WPP Martin Sorrell. "Umožní nám to analyzovat, jak se lidé vzájemně ovlivňují, co mají rádi, co nesnášejí, co dělají i co nedělají," dodal.

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím si uživatelé mohou sdělovat vzkazy ve zprávách o délce do 140 znaků. Službu již využívá přes 200 milionů lidí měsíčně. "Twitter je čím dál důležitější. Nejen jako sociální platforma, ale také jako okno umožňující sledovat postoje a chování spotřebitelů v reálném světě," uvedl Sorrell.

-čtk-