Makro nově řeší zákaznickou péči s Brand Embassy

pátek, 12. července 2013, 07:30 Aktuality MediaGuru

Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry začal ke komunikaci na internetu využívat nástroj Brand Embassy. Platformu pro správu zákaznické péče vyžívá Makro na několika úrovních: od call centra přes oddělení marketingu a externí komunikace až po oddělení nákupu.

„Call centrum nástroj používá pro řešení krizové komunikace na Facebooku. Oddělení externí komunikace pak sleduje, jak se o značce Makro hovoří na sociálních sítích a diskuzních fórech. Zde jde především o hlídání firemní reputace a odchycení zajímavých témat, o kterých se lidé baví. Ty následně využije například oddělení nákupu či marketing,“ popisuje Romana Nýdrle, Communications Manager Makro Cash & Carry ČR.

Nástroj zároveň umožňuje identifikovat relevantní opinion makers, potenciální ambasadory a bloggery, se kterými Makro následně navazuje spolupráci.

„Vzhledem k velkoobchodnímu konceptu výhradně pro registrované aktivní podnikatele se Makro nevyplatí využívat ATL kromě vlastních médií. Veškerá naše zákaznická komunikace je přímá a cílená, proto je pro nás online ideální prostředí,“ říká Romana Nýdrle.

-kch-