Atmedia pokračuje v růstu podílu, drží se nad 4%

středa, 21. srpna 2013, 08:45 Aktuality MediaGuru

Od dubna zastupitelství tematických televizí Atmedia zvyšuje podíl na sledovanosti v obou dospělých prodejních skupinách 15-54 a 15+. Za první tři srpnové týdny dosáhla průměrného  celodenního podílu 4,5% ve skupině diváků starších 15 let a o jednu desetinu méně u dospělých ve věku 15 až 54 let.

Růst souvisí s rozšiřováním portfolia (Retro Music TV, Šlágr TV a Óčko Gold), které probíhá od února tohoto roku. K dnešnímu datu Atmedia zastupuje 34 televizí, což je o 9 více než v minulém roce. Z toho 17 je v elektronickém metrovém měření. Nárůst podílu mezi dubnem a prvními třemi srpnovými týdny představuje 140 % v cílové skupině 15+ a 58 % mezi dospělými diváky 15-54 let. Z pohledu zásahu se v srpnu meziročně za stejně dlouhé období jedná o 1.660.000 zasažených diváků navíc.

Vývoj podílu na sledovanosti Atmedia, duben-srpen 2013, 15+/15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-