Media Club může v r. 2014 zdražit reklamu do 10%

středa, 14. srpna 2013, 14:09 Aktuality MediaGuru

Mediální zastupitelství Media Club, které prodává reklamu pro televizní kanály skupiny Prima a TV Barrandov, může v příštím roce zvýšit ceny reklamy, a to v úrovni nárůstu do 10 procent, řekl v rozhovoru pro MediaGuru.cz obchodní ředitel skupiny Prima Michal Beran.

Podzim podle Michala Berana zároveň naznačí, zda Prima v příštím roce přejde na cílovou skupinu 15-65 let i prodejně. Záležet bude na výsledcích podzimního schématu, které programově omladilo.

Zastupitelství Media Club zároveň od září upraví podíly ve společném prodeji reklamy, a to tak, že navýší stanice Prima Cool a TV Barrandov a zároveň sníží podíl hlavního kanálu Prima. Se zvýšením ceny reklamy na podzim ale nepočítá.

Celý rozhovor můžete číst zde.

-mav-