Pavel Koreň je ředitelem výzkumu MediaBrands
Novým ředitelem výzkumu skupiny mediálních agentur MediaBrands (Universal McCann, Initiative a Magna Global) se stal Pavel Koreň, který se své funkce ujal 1. srpna. Převzal tak místo po Ondřeji Novákovi, který na jaře letošního roku z MediaBrands odešel a od té doby nebyl post ředitele výzkumu obsazen.
Pavel Koreň bude ve své nové pozici zodpovídat za řízení výzkumného oddělení, klientské výzkumy a výzkumné know-how. Zároveň bude zastupovat agenturu v odborných oborových orgánech a sdruženích.
Do MediaBrands přichází Pavel Koreň z výzkumu skupiny Omnicom Media Group, kde působil téměř šest let. Pracoval také jako analytik v Citibank.
Dřívější šéf výzkumu Ondřej Novák je v současnosti jednatelem společnosti Czech Regio TV, zastupitelství pro regionální televizní stanice.
-mav-