Pavel Koreň je ředitelem výzkumu MediaBrands

úterý, 13. srpna 2013, 09:45 Aktuality MediaGuru

Novým ředitelem výzkumu skupiny mediálních agentur MediaBrands (Universal McCann, Initiative a Magna Global) se stal Pavel Koreň, který se své funkce ujal 1. srpna. Převzal tak místo po Ondřeji Novákovi, který na jaře letošního roku z MediaBrands odešel a od té doby nebyl post ředitele výzkumu obsazen.

Pavel Koreň bude ve své nové pozici zodpovídat za řízení výzkumného oddělení, klientské výzkumy a výzkumné know-how. Zároveň bude zastupovat agenturu v odborných oborových orgánech a sdruženích.

Do MediaBrands přichází Pavel Koreň z výzkumu skupiny Omnicom Media Group, kde působil téměř šest let. Pracoval také jako analytik v Citibank.

Dřívější šéf výzkumu Ondřej Novák je v současnosti jednatelem společnosti Czech Regio TV, zastupitelství pro regionální televizní stanice.


-mav-