Rémy Cointreau má tendr na mediální agentury

pátek, 16. srpna 2013, 11:51 Aktuality MediaGuru

Společnost Rémy Cointreau vypsala výběrová řízení na zajištění služeb plánování a nákupu médií pro rok 2014 pro Českou republiku a pro Slovensko. Jeho organizací a poradenstvím při výběru agentury byla pověřena společnost Flemedia, informoval René Jež.

Do výběrového řízení pro Českou republiku se přihlásily vedle současné agentury Attention! Media, také agentury Médea, Mindshare a Starcom. Do výběrového řízení pro Slovensko se přihlásily, kromě současné agentury Mindshare agentury Panmedia, PHD, Unimedia a Vizeum.

Ondřej Roček, marketingový ředitel společnosti prohlásil: „Hledáme agenturu schopnou přinášet inovativní mediální řešení a pomoci nám podpořit rozvoj a pozici našich klíčových značek.“ Obě výběrová řízení budou rozdělená na dvě části a jejich ukončení se očekává počátkem prosince.

-mav-