Starobrno představuje defilé brněnských symbolů

pátek, 02. srpna 2013, 12:20 Aktuality MediaGuru

Moravská pivní značka Starobrno v polovině července představila nový vizuál, který využije tisku a outdooru. V hlavní roli tu vystupuje nový Škopek, starobrněnský půllitr od designéra Ronyho Plesla, kterému sekunduje celé defilé brněnských symbolů.

V červenci se vizuál kampaně začal objevovat v regionálních vydáních MF Dnes. V průběhu srpna bude k vidění na OOH plochách v brněnských ulicích Křenová, Příkop, Mendlovo náměstí, Koliště, Palackého, Zvonařka a také přímo na budově Pivovarské restaurace.

Starobrno počítá v blízké budoucnosti s dalším rozvojem konceptu. Motivy z něj využije na nových podtáccích, na svém webu i v komunikaci s fanoušky na sociální síti Facebook.  Koncept Starobrno upraví a využije také pro Den otevřených dveří v pivovaru, který se letos koná 7. září.

Kampaň pro Starobrno vytvořila agentura WMC Grey ve spolupráci s DRAWetc.

-kch-