Billa obsazuje do nové věrnostní kampaně Plyšband

úterý, 17. září 2013, 15:08 Aktuality MediaGuru

Řetězec supermarketů Billa spustí ve středu 18. září novou věrnostní kampaň s názvem Plyšband. Zákazníci budou v prodejnách dostávat za nákupy body, za třicet nasbíraných bodů získají plyšová zvířátka v podobě rockových hvězd. Kampaň poběží dvanáct týdnů a navazuje na loňskou akci Superosma s plyšáky ve tvaru ovoce a zeleniny. Stejně jako u této kampaně i v té aktuální má každé plyšové zvířátko své jméno i atributy.

Věrnostní kampaň podpoří komunikace v televizi, tisku, outdooru i na internetu. V kampani budou zvířátka tančit na motivy písně skupiny Sisters Sledge „We Are Family“. Doplní ji aktivity na Facebooku, kde bude možné pod heslem „zplyšujte se“ doplnit vlastní fotky zvířecími plyšovými doplňky.

Plyšband - vizuál kampaně

Pod kampaní je podepsána agentura DDB.

-kch-