Burda opět pořádá nákupní akci Dny Marianne

čtvrtek, 05. září 2013, 08:05 Aktuality MediaGuru

Vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000 v letošním roce opět pořádají tradiční nákupní marketingovou akci Dny Marianne. Uskuteční se v Česku i na Slovensku od 13. do 15. září a zúčastní se jí více než 4200 obchodů. Kromě nákupních slev až do výše 70 % jsou pro čtenářky připraveny „stany krásy“ Marianne Lounge.

Hlavními partnery jsou v Česku Komerční banka se svojí Lady kartou a MasterCard (Slovensko). Slevové kupony jsou součástí zářijových čísel časopisů Marianne (v prodeji od 28. srpna), Marianne Bydlení (v prodeji od 7. srpna) a Betynky.

Akci podpoří rozsáhlá mediální kampaň, která zahrnuje tisk, outdoor, internet, rádio i místa prodeje včetně mnoha nákupních center. K vidění budou reklamní plochy v pražských a bratislavských obchodních center, polepy autobusů na Slovensku a rámečky v pražském metru. V době eventu bude v provozu Marianne Lounge v Praze, v Brně a v OC Eurovea v Bratislavě.

Za celou organizaci Dnů Marianne, včetně přípravy kampaně stojí pouze interní tým vydavatelství.

-mav-