Flema letos o Cannes, TV obchodu či online reklamě

čtvrtek, 12. září 2013, 08:12 Marketing MediaGuru

Letošní konference Flema se dotkne většiny hlavních mediatypů. Přinese i zahraniční zkušenosti.

Sedmý ročník mezinárodní konference, dříve známé jako Creativity & Effectiveness in Media, se letos uskuteční v pátek 20. září. Má ambici přinést praktické tipy a informace určených všem, kteří se zabývají rozhodováním o mediálních investicích, strategiích a kampaních a chtějí zefektivnit své investice do médií.

Každoročně se konference účastní porotce z mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, aby představil světové trendy: letošním přednášejícím z Cannes bude Rupert McPetrie, CEO CEE & Russia agentury ZenithOptimedia.

Součástí letošního programu bude opět televizní panel, který se věnuje obchodním aspektům televizní reklamy. Televize je pro zadavatele stále nejdůležitější médium z pohledu jejich investic. „Televizní trh prošel letos mnoha dramatickými změnami z hlediska cen a způsobů obchodování a pro všechny je důležité, co můžou čekat v roce příštím,“ uvedl dále Jež k program konference. TV panelu by se měli zúčastnit mj. obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček nebo výkonný ředitel FTV Prima Pavel Kejla.

Prostor dostanou i další mediatypy. Bude se hovořit o displayové reklamě, která je zatížena mnohými předsudky a přitom je velmi málo zadavatelů, kteří ji dokáží opravdu efektivně využívat. Ze čtyř různých pohledů – média, digitální agentury, mediální agentury a zadavatele – se budou rozebírat chyby a příležitosti. Tisková reklama  se musí vyrovnávat s poklesem svého mediatypu, konference se proto zaměří na reálnou situaci tiskové reklamy a její možnosti. Diskutovat se bude také otázka možností regionálního cílení kampaní pro národní klienty a jejich potenciálního přínosu.

Mnozí zadavatelé také řeší problém integrace jejich online a offline aktivit a strategií. Často mívají na jednotlivé oblasti separátní oddělení a odlišné agentury. Recept na tento problém přinese další mezinárodní host Andrew Eynon, Worldwide Partner, Mindshare, Velká Británie.

Flema Media Conference je jediná konference v České republice zaměřená na oblast mediálního plánování a nákupu a jejich efektivitu. Konference se pořádá v rámci aktivit Flema, ke kterým se řádí také Flema Media Awards, které oceňují nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v České republice a na Slovensku.

Konferenci pořádá auditorská společnost Flemedia „Díky tomu, že kombinujeme velmi dobrou znalost českého trhu reklamy a médií s naším mezinárodním rozhledem, dokážeme připravit program, který rezonuje s aktuálními potřebami zadavatelů a který dokážeme zasadit do zajímavých kontextů,“  uvedl partner Flemedia René Jež.

Podrobný program letošního ročníku konference najdete zde.

-mav-