Volkswagen Užitkové vozy má v kampani „dobré zprávy“

pátek, 13. září 2013, 09:50 Aktuality MediaGuru

Společnost Volkswagen Užitkové vozy spustila podzimní kampaň s názvem „Dobré zprávy v těžké době“, kterou navazuje na kampaň „Máte právo“ ze začátku letošního roku.

Kampaň se objeví nejen jako inzeráty v časopisech a na outdoorových billboardech, ale i jako přebaly u vybraných českých deníků. Nová komunikace hraje na potřebu optimismu v dnešní době, přináší tak dobré zprávy, například o malém kotěti, které ve zdraví přečkalo let v podvozkové šachtě Airbusu na lince z Atén do Curychu. Stěžejním sdělením je však pozitivní zpráva v podobě představení podzimní akční nabídky užitkových vozů Volkswagen Caddy, Transporter, Caravelle, Multivan a Crafter.

Ukázka reklamní pásky přes titulní stranu časopisu Ekonom

Kreativně kampaň zpracovávala agentura DDB, nákup inzertních prostor měla na starosti agentura Mediacom.

-kch-