Cais z Tata Bojs vytvořil srdce pro Galerii Šantovka

čtvrtek, 03. října 2013, 14:32 Aktuality MediaGuru

Na střeše obilného sila v centru Olomouce začalo 1. září tepat obří průhledné nafukovací srdce, které odstartovalo kampaň k otevření nového nákupního centra Galerie Šantovka, jehož slogan zní: „V srdci Olomouce“.

Obří světelné srdce s více než osmi tisíci blikajícími LED diodami evokovalo tlukot srdce a  tajně odpočítávalo čas zbývající do otevření Galerie Šantovka. Na speciální microsite www.srdceolomouce.cz byla pouze informace o instalaci a jejím autorovi, výtvarníkovi a hudebníkovi Milanu Caisovi.

Ve městě a okolí se objevily billboardy s nápisem Tajuplný ostrov. Na některých z nich se navíc po týdnu objevilo graffiti s odkazem na microsite. Vše proběhlo opět v tajnosti a bez bližšího komentáře od klienta i agentury.

Kampaň pochází z kreativní dílny agentury Cream Prague.

-kch-