Economia: O B2B titulech stále jednáme

čtvrtek, 17. října 2013, 14:54 Tisk MediaGuru

Economia tvrdí, že zatím nerozhodla o budoucnosti odborných titulů.

O budoucnosti odborných (B2B) titulů ve svém portfoliu vydavatelství Economia údajně zatím nerozhodlo. Reagovalo tak na dotaz MediaGuru.cz, zda z jednání vedení firmy v minulém týdnu vzešlo definitivní řešení. „Budoucnost B2B titulů a časopisu Bel Mondo je předmětem dalšího jednání," sdělil mluvčí Luděk Březina.

Vedení Economie se v minulém týdnu zabývalo mj. tím, jak naloží se svými odbornými tituly a také s magazínem Bel Mondo. Místopředseda představenstva vydavatelství a jeho prozatímní šéf Kamil Čermák už v předminulém týdnu v rozhovoru pro ČRo Plus naznačil, že Bel Mondo nezapadá do strategického záměru vydavatele. Ten údajně spočívá zejména ve značkách Hospodářské noviny, Ekonom a Respekt.

Podle našich informací jsou ve hře různé varianty, v jaké podobě B2B tituly dále zachovat - od prodeje nebo ukončení podstatné části portfolia B2B po jejich převedení do online verze. Z dosavadního portfolia má údajně Economia zájem o rozvíjení jen několika titulů včetně oborového Marketing & Media.

Už letos v lednu přitom Economia ukončila šest odborných titulů, zejména zaměřených na marketing a retail (ukončeny Trend Marketing, Sign, Regal, Hotel & Spa Management, Sport & Wellness Management, Čerpací stanice). V portfoliu B2B tak zůstalo 13 titulů.

Na konci září Economia oznámila, že společnost musí projít rozsáhlou restrukturalizací, která se dotkne i nově získané internetové firmy Centrum Holdings. Z obou společností má odejít zhruba sto zaměstnanců – v první vlně se jedná především o redaktorské posty.

Ještě v minulém týdnu inzerovala Economia sílu svého portfolia B2B titulů. Kolik z nich zůstane?

-mav-