Markíza Group má zvažovat ukončení kanálu Fooor

úterý, 29. října 2013, 16:33 Aktuality, TV MediaGuru

Nejsledovanější slovenská televize Markíza po výměně svého šéfa přistoupila k programovým změnám, které by v rámci úsporných opatření mohly podle slovenských medií vést až ke zrušení nejmladšího z její čtyř kanálů. Markíza, která stejně jako česká televize Nova patří do skupiny Central European Media Enterprises (CME), tuto možnost ale nepotvrdila. Uvedla však, že se zaměřuje na posílení ostatních stanic.

CME v září oznámila, že šéfku Markízy Zuzanu Ťapákovou vystřídá rakouský manažer Matthias Settele. Důvody personální rošády CME neuvedla. Později se objevily spekulace, že důvodem jsou chystaná úsporná opatření. Kromě Ťapakové v televizi skončil i další přední manažer Matej Ribanský, který stál v čele divize reklamy.

Podle listu Nový čas je ohroženo další fungování televizního kanálu Fooor, který začal vysílat teprve letos v únoru. „V nejbližší době se rozhodne, zda televize skutečně zanikne, jednání už probíhají," řekl podle listu nejmenovaný zdroj. Televize zrušení kanálu, jenž se zaměřil na komedie, seriály a zábavu, nepotvrdila. „Zvažujeme několik alternativ, ale momentálně je pro nás prioritou posílení (kanálů) Doma a Dajto," uvedla mluvčí Markízy Tatiana Tóthová.

Sledovanost kanálu Fooor se pohybuje kolem 1,5 procenta. Spekulace o jeho zrušení odstartovaly poté, co se televize rozhodla přesunout několika seriálů na sledovanější stanice Dajto a Doma, které spolu s hlavním vysílacím kanálem Markíza patří do skupiny nejsledovanější slovenské televize.

-čtk-