Parfums.cz reaguje na ROPO efekt, otevřel prodejnu

sobota, 09. listopadu 2013, 13:58 Aktuality, Marketing MediaGuru

Internetový prodejce parfémů Parfums.cz představil první kamennou prodejnu a showroom, kde si zákazník může vybrat ze zboží nabízeného v internetovém obchodu. Prodejna Parfums.cz v Obchodním centru Europark v Praze 10-Štěrboholech nabízí zboží za ceny e-shopu s možností jeho prohlédnutí a vyzkoušení v klasické prodejně. Představení prodejny podpořil herec Jan Čenský. Prodejna zároveň funguje jako výdejní místo pro objednávky z e-shopu Parfums.cz.

„Reagujeme na takzvaný trend ROPO (research online, purchase offline) – neboli rešerše na internetu s následným nákupem v kamenném obchodě. Z našich statistik vyplývá, že celkově 35 % všech objednávek si zákazníci osobně vyzvedávají. Náš nový showroom plně odráží tento trend,“ uvedl Radek Ondrašík, ředitel marketingu Parfums.cz (na fotografii vpravo).

Roční obrat parfums.cz překročil v roce 2012 1,5 miliardy korun. Parfums.cz má v plánu vstoupit na další evropské trhy: do Slovinska, Španělska, Portugalska a Pobaltí.

-mav-