Český YouTube 2013 ovládli ViralBrothers

středa, 11. prosince 2013, 10:14 Internet & Mobil MediaGuru

YouTube odhalil žebříček nejsledovanějších videí roku 2013. V České republice v čele stojí Johny Machette, kanál ViralBrothers a reklama T-Mobile.

V samotném závěru roku také YouTube vyhlašuje žebříčky nejsledovanějších videí za rok 2013. Na českém YouTube lámala rekordy dvojice ViralBrothers, která se stala rovněž skokanem roku. V první desítce obsadili hned čtyři příčky: druhé, třetí, čtvrté a deváté místo. Na prvním místě se umístilo video Johnyho Machette s názvem „Se zbláznim“. Na pátém místě se umístila reklama T-Mobile s názvem „Baňky“ pocházející z kampaně „Skokani po sezóně“.

Skokan roku českého YouTube: ViralBrothers

TOP 10 nejpopulárnějších videí na YouTube v ČR

Ve světě se stalo nejpopulárnějším videem roku virální video „The Fox“ z Norska. Na druhé příčce se umístila armádní verze Harlem Shake. Letos vůbec poprvé se do první desítky dostaly i značky – Volvo Trucks virálním hitem s Jean-Claude Van Dammem, vody Evian pro děti a video propagující nový horor Carrie.

Reklamní videa, která se dostala do první globální desítky

TOP 10 nejpopulárnějších videí na YouTube (globálně)

Výroční YouTube žebříčky jsou sestavovány na základně několika faktorů, kromě počtu zhlédnutí hraje roli například i interakce, počet sdílení nebo počet lajků. Více informací je k dispozici na české stránce YouTube Rewind 2013.

-kch-