Heureka.cz po Vánocích zobrazuje reálné slevy

pondělí, 30. prosince 2013, 15:41 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své povánoční kampani se nákupní rádce Heureka.cz zaměřuje na pravdivé zobrazování výprodejových slev e-shopů. Pro zákazníky je připravena speciální stránka vyprodej.heureka.cz, na které jsou zobrazeny pouze reálné slevy obchodů. Kampaň, která odstartovala 27. prosince, bude až do konce ledna k vidění v onlinu a outdooru, zejména v pražském metru a na CLV.

„Tímto krokem chceme z pozice nákupního rádce pomoci zákazníkům zorientovat se v nepřeberném množství mnohdy klamavých slev,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

Kampaň je postavena na zobrazování reálných výprodejových cen, které e-shopy na Heurece nabízí. Jednoduché vizuály budou stát na symbolu procent, aby si zákazník uvědomil, že není důležitá výše slevy, ale její reálnost. „Aktuální výprodejové ceny, které mají shopy v nabídce, jsou vztahovány k ceně, kterou e-shop nabízel před Vánoci. Od ní se pak bude odvíjet sleva, která je na Heurece zobrazována,“ říká Kryštof Kodl, marketingový manažer Heureka.cz.

Kampaň vznikla in-house.