O2 se inspiruje Applem, zaměřuje se na zážitky

středa, 04. prosince 2013, 16:23 Aktuality, Marketing MediaGuru

Mobilní operátor O2 se rozhodl poskytovat svým zákazníkům zážitky a emoce spojené s využitím nových technologií. Vydává se tak cestou společností, jako je Apple či Nikon.

Operátor se chce posunout do role inspirátora, který kromě standardní nabídky služeb a mobilních zařízení zprostředkovává zákazníkům další možnosti, jaké nabízejí snadno dostupné mobilní aplikace.

Na svém webu spustil v polovině listopadu novou sekci Inspirace, která je postavena na 16 životních situacích a jejich jednoduchých řešeních, jak ovládat nové technologie, například jak si změřit kalorie, sportovní výkon, jak nastavit teplotu topení na chatě či mít přehled o tom, kde se zrovna nacházejí naši blízcí.

Spolu s tím je spojen i rebranding prodejen v Praze, Liberci a Mladé Boleslavi.

V rebrandovaných prodejnách je umístěno šest interaktivních panelů, které ukazují zmiňovaná technická řešení. Každý z panelů reprezentuje jinou oblast každodenního života, a to konkrétně sport, finance, business, komunikaci, dům a domácí zábavu.

Interaktivní panely v O2 pobočce

Pod kreativní řešením je podepsána slovenská agentura Elite Solutions.

-kch-