Prima podporuje kampaní pořad Máme rádi Česko

neděle, 19. ledna 2014, 03:31 Aktuality, Reklama, TV MediaGuru

Televize Prima odstartuje v pondělí 20. ledna druhou část marketingové kampaně na podporu soutěžního pořadu „Máme rádi Česko“, jehož první díl druhé řady odvysílá v sobotu 25. ledna ve 20.15. Pořad je založený na dvou kapitánech týmu, kterými jsou v letošní sezoně Jakub Prachař, který vyzval na souboj Martina Dejdara. Pořadem bude provázet moderátor Libor Bouček.

„Marketingovou kampaň k zavedení formátu na obraz jsme rozdělili do dvou částí. První teaserová část (od 1. do 19. ledna) má upozornit a vzbudit zájem (buzz) pomocí ikon české historie, Karla IV. a Rudolfa II. V druhé části kampaně (od 20. ledna) odkryjeme formát a nasměrujeme diváky na konkrétní čas a stanici, přičemž představíme kapitány jednotlivých týmů,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

 

Vizuál 1. fáze kampaně „Máme rádi Česko“

Vizuál 2. fáze kampaně „Máme rádi Česko“

Kampaň bude k vidění v outdooru na billboardech a bigboardech po celé republice, dále v printu v denících a TV guidech. Doplní ji komunikace v rozhlase a na internetu.

„On-air část kampaně je propojená s off-airovou a představuje oba ikonické kapitány v bojové poloze, kdy přiznáváme sudího, tedy moderátora celé show – Libora Boučka,“ dodává Aleš Pýcha. V obou částech je použita symbolika souboje, tedy meče, štít a trikoloru.

Kreativní koncept kampaně vznikl in-house. Nákup médií zajistila Prima společně s agenturou OMD.

Kreativní koncept kampaně: Aleš Pýcha

On-air teaser: Studio 2visible ve spolupráci s Lumiere Film

Režie: Ludvík Franc

Kamera: Jan Schwarcz

Grading a speciální efekty: Ondřej Kroutil

Off-air, on-air follow up a PR: inhouse

-kch-