Twitter s GfK budou mapovat zmínky o TV programech

úterý, 28. ledna 2014, 14:09 Aktuality, Internet & Mobil, TV MediaGuru

Představitelé Twitteru a GfK ohlásili exkluzivní spolupráci v souvislosti se zavedením ratingového systému GfK Twitter TV Ratings v Německu, Rakousku a Nizozemí.

Tato nová služba nabídne poznatky o tom, jak často a v jakém množství se objevují textové příspěvky od uživatelů Twitteru týkající se televizních programů a kampaní. Údaje by přitom měly posloužit mediálním skupinám a agenturám, jež se snaží zjišťovat účinky cross mediálních kampaní či oblíbenost živých komentářů v sociálních médiích.

„V Německu, Rakousku a Nizozemí se Twitter stává živým společníkem pro miliony diváků sledujících televizi. Při sledování televize lidé velmi rádi využívají Twitter, protože se tak mohou zúčastnit živé debaty o jejích pořadech. Jsme nadšeni tím, že GfK přenese své zkušenosti s měřením sledovanosti i do sociálních médií a umožní televizním stanicím zjišťovat, jaká je jejich celková sledovanost,“ říká ke spolupráci Ali Rowghani, COO společnosti Twitter.

-kch-