ČEZ láká v jarní kampani ke svému operátoru
Skupina ČEZ bude na jaře propagovat svého virtuálního operátora Mobil od ČEZu. Využije k tomu soutěže, kterou podpoří komunikací na internetu a v outdooru.
Soutěž je určena všem novým zákazníkům, kteří se rozhodnou přejít k Mobilu od ČEZu. „Celá soutěž by se dala ve zkratce vystihnout slovy: změníte operátora, číslo vám zůstává, získáte výhodné ceny volání i SMS a navíc soutěžíte o skvělé výhry,“ uvádí Veronika Svobodová, ředitelka produktového a segmentového marketingu ČEZ Prodej.
Jarní kampaň je podpořena na internetu prostřednictvím microsite www.zmenteoperatora.cz a online reklamou.
Doplní ji komunikace v outdooru na tzv. lampposterech, a to především v Praze, a dále roznáška informačních letáků mimo distribuční území ČEZ.
-kch-