ČEZ láká v jarní kampani ke svému operátoru

úterý, 04. března 2014, 14:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skupina ČEZ bude na jaře propagovat svého virtuálního operátora Mobil od ČEZu. Využije k tomu soutěže, kterou podpoří komunikací na internetu a v outdooru.

Soutěž je určena všem novým zákazníkům, kteří se rozhodnou přejít k Mobilu od ČEZu. „Celá soutěž by se dala ve zkratce vystihnout slovy: změníte operátora, číslo vám zůstává, získáte výhodné ceny volání i SMS a navíc soutěžíte o skvělé výhry,“ uvádí Veronika Svobodová, ředitelka produktového a segmentového marketingu ČEZ Prodej.

Jarní kampaň Mobil od ČEZu - online reklama

Jarní kampaň je podpořena na internetu prostřednictvím microsite www.zmenteoperatora.cz a online reklamou.

Jarní kampaň Mobilu od ČEZu - lampposter

Doplní ji komunikace v outdooru na tzv. lampposterech, a to především v Praze, a dále roznáška informačních letáků mimo distribuční území ČEZ.

-kch-