Centra Chodov a Černý most spustila reklamní kampaň
Francouzská společnost Unibail-Rodamco, provozovatel a vlastník evropských nákupních center, včetně Centra Chodov a Centra Černý Most, spustila novou marketingovou kampaň nazvanou Unexpected Shopping („nečekané nákupy“ či „nakupování s překvapením“).
Nová kampaň je založena na jednotném vizuálním stylu a sloganu Unexpected Shopping, který spojí 24 obchodních center ve 13 evropských zemích. Jednotlivá centra chce představit jako místa, jež nabízejí víc než každodenní nákupy.
Kampaň je k vidění v tisku a outdooru. „Pražané se s novou vizuální komunikací seznámí mimo jiné díky prémiovým outdoor plochám či speciálnímu polepu tramvaje,“ říká Kristína Naňová, marketingová manažerka Unibail-Rodamco Česká republika. Inzerci doplní doprovodné aktivity v prostorách obchodních center Chodov a Černý Most.
Za kreativním návrhem a realizací kampaně stojí agentura BETC, jež patří do skupiny Havas Worldwide. Fotografie se ujali Grégoire Alexandre a Cédric Viollet.
-kch-